Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde hayata geçirilen Halk Ege Et projesi, mobil satış aracı ile Aydın’ın dört bir yanında vatandaşlarla buluşmaya devam ediyor. Bugün Didim ilçesi Akbük Mahallesi’nde hizmet veren mobil Halk Ege Et satış aracı, vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.
Kaliteli, güvenilir ve ekonomik ürünleri vatandaşlarla buluşturan proje, hem aile bütçesine katkı sağlıyor hem de yerel üreticilere destek oluyor. Mobil satış aracı ile ilçe merkezlerinin yanı sıra mahallelerde yaşayan vatandaşlar da Halk Ege Et hizmetlerinden kolaylıkla yararlanabiliyor. Akbük Mahallesi’nde alışveriş yapan vatandaşlar, hizmetlerden memnuniyet duyduklarını belirterek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Kent genelinde çalışmalarının devam edeceğini belirten Başkan Çerçioğlu, "Hizmete aldığımız mobil Halk Ege Et satış aracımız vatandaşlarımızdan gördüğü yoğun ilgi ile beraber çalışmalarına devam ediyor. İlgilerinden dolayı tüm vatandaşlarımıza teşekkür ederim. Bizler de Aydınımızın dört bir yanında, tüm ilçelerimizde hizmetlerimizi vatandaşlarımızla buluşturmayı sürdüreceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın" ifadelerini kullandı.

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ÖZLEM ÇERÇİOĞLU’NUN ÖNCÜLÜĞÜNDE HAYATA GEÇİRİLEN HALK EGE ET PROJESİ, MOBİL SATIŞ ARACI İLE AYDIN’IN DÖRT BİR YANINDA VATANDAŞLARLA BULUŞMAYA DEVAM EDİYOR. BUGÜN DİDİM İLÇESİ AKBÜK MAHALLESİ’NDE HİZMET VEREN MOBİL HALK EGE ET SATIŞ ARACI, VATANDAŞLARDAN YOĞUN İLGİ GÖRDÜ.