Kaymakam doğdu, aşure programında vatandaşlarla buluştu

Germencik Kaymakamı Sultan Doğru, aşure programında dayanışma mesajı verdi ve vatandaşlarla bir araya geldi.

27.06.2026-19:09 - (Son Güncelleme: 27.06.2026-19:09)
Kaymakam doğdu, aşure programında vatandaşlarla buluştu

Germencik Kaymakamı aşure programına katıldı

Aydın’ın Germencik ilçesinde geleneksel olarak düzenlenen aşure programına katılan Kaymakam Sultan Doğru, aşurenin paylaşma, dayanışma ve kardeşlik kültürünün en anlamlı simgelerinden biri olduğunu belirtti. Program, Şeyh Mehmet Camii'nde gerçekleştirildi.

Birlik ve beraberlik mesajı

Germencik Kaymakamı Sultan Doğru, Şeyh Mehmet Camii İmamı Gazanfer Hoca ve Yedieylül Mahallesi sakinlerinin katkılarıyla düzenlenen etkinlikte, vatandaşlarla bir araya gelerek aşure ikramında bulundu. Kaymakam Doğru, bu tür programların toplumsal birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini vurguladı.

Katılımlar ve teşekkürler

Etkinlikte konuşan Kaymakam Doğru, programa katkı sunan cami görevlilerine ve mahalle sakinlerine teşekkür etti. Aşure programı, vatandaşların yoğun ilgi göstermesiyle sona erdi.

AYDIN'IN GERMENCİK İLÇESİNDE GELENEKSEL OLARAK DÜZENLENEN AŞURE PROGRAMINA KATILAN KAYMAKAM SULTAN...

AYDIN'IN GERMENCİK İLÇESİNDE GELENEKSEL OLARAK DÜZENLENEN AŞURE PROGRAMINA KATILAN KAYMAKAM SULTAN DOĞRU, AŞURENİN PAYLAŞMA, DAYANIŞMA VE KARDEŞLİK KÜLTÜRÜNÜN EN ANLAMLI SİMGELERİNDEN BİRİ OLDUĞUNU BELİRTEREK BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI VERDİ.

YORUM YAZ!..
Modal