Kemaliye'de geleneksel şükür ve buluşma programı düzenlendi

Kemaliye'de düzenlenen geleneksel şükür ve buluşma programı, bölgedeki dayanışmayı güçlendirdi.

26.06.2026-08:32 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-08:32)
Kemaliye'de geleneksel şükür ve buluşma programı düzenlendi

Erzincan’ın Kemaliye ilçesine bağlı Toybelen köyü Kırkgöz mevkisinde, geleneksel olarak düzenlenen Şükür ve Buluşma Programı gerçekleştirildi.

Programa Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, Kıdemli Cumhuriyet Savcısı Dilşah Taşçı, Hâkim Nisanur Ekmekçi Akbulut ile ilçe kurum amirleri ve vatandaşlar katıldı.

Bölgenin bereketinin, su kaynaklarının bolluğunun ve doğal yaşamın devamlılığının simgesi olarak her yıl düzenlenen programda, suyun bol ve bereketli olması temennisiyle şükür kurbanı kesildi ve dualar edildi.

Programda vatandaşlarla bir araya gelen Kaymakam Arıkan, geleneksel buluşmaların birlik, beraberlik ve dayanışma duyularını güçlendirdiğini ifade etti.

Arıkan, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen Toybelen Köyü Muhtarı Şükrü Eraydın başta olmak üzere katkı sunan tüm vatandaşlara teşekkür etti.

Asırlardır sürdürülen gelenek kapsamında düzenlenen program, vatandaşların bir araya gelerek sohbet etmesi ve ikramlarla sona erdi.

ERZİNCAN'IN KEMALİYE İLÇESİNE BAĞLI TOYBELEN KÖYÜ KIRKGÖZ MEVKİSİNDE GELENEKSEL OLARAK DÜZENLENEN...

ERZİNCAN'IN KEMALİYE İLÇESİNE BAĞLI TOYBELEN KÖYÜ KIRKGÖZ MEVKİSİNDE GELENEKSEL OLARAK DÜZENLENEN ŞÜKÜR VE BULUŞMA PROGRAMI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

YORUM YAZ!..
Modal