Kadınların bir yıllık emeği görücüye çıktı

İlkadım'da kadın kursiyerlerin el emekleri sergilendi, ziyaretçiler büyük ilgi gösterdi.

22.06.2026-15:01 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-15:01)
Kadınların bir yıllık emeği görücüye çıktı

Samsun’da kadınların el emekleri sergilendi

Samsun’un İlkadım ilçesinde, kadınların yıl boyunca hazırladığı el emeği ürünler, düzenlenen yıl sonu sergisinde vatandaşların beğenisine sunuldu. Sergide yer alan ürünler büyük ilgi görürken, kursiyerler satış yaparak aile bütçelerine de katkı sağladı.

Serginin açılışı alışveriş merkezinde yapıldı

İlkadım Belediyesi tarafından düzenlenen Kadın El Emekleri Yıl Sonu Sergisi’nin açılışı, bir alışveriş merkezinin meydanında gerçekleştirildi. Dikiş, aşçılık, el sanatları ve örgü başta olmak üzere birçok alanda hazırlanan çalışmaların yer aldığı sergide, kursiyerlerin bir yıllık emekleri sergilendi. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, kadınlar ürettikleri ürünleri tanıtma fırsatı buldu.

Başkan Kurnaz'dan sergiye dair açıklamalar

Açılışta konuşan İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, son iki haftadır farklı noktalarda benzer sergiler düzenlediklerini belirterek, kadınların bir yıl boyunca emek vererek hazırladığı eserleri vatandaşlarla buluşturduklarını söyledi. Sergiye gösterilen ilgiden memnuniyet duyduklarını ifade eden Kurnaz, gelecek yıl daha geniş bir alanda ve daha uzun süreli bir organizasyon gerçekleştirmeyi hedeflediklerini kaydetti. Kurnaz, ayrıca serginin hazırlanmasında emeği bulunan kursiyerlere ve halk eğitim merkezi öğreticilerine teşekkür etti.

Ev ekonomisine katkı sağlandı

Gün boyu açık kalan sergide kadınlar, el emeği ürünlerini sergilemenin yanı sıra satış yaparak ev ekonomilerine katkı sağladı.

SAMSUN’UN İLKADIM BELEDİYESİ TARAFINDAN DÜZENLENEN KADIN EL EMEKLERİ YIL SONU SERGİSİ’NDE 1 YIL...

SAMSUN’UN İLKADIM BELEDİYESİ TARAFINDAN DÜZENLENEN KADIN EL EMEKLERİ YIL SONU SERGİSİ’NDE 1 YIL BOYUNCA ÜRETİLEN EL İŞLERİ VATANDAŞLARIN BEĞENİSİNE SUNULDU.

YORUM YAZ!..
Modal