'İspanya'yı İstemesine Rağmen Fenerbahçe'ye Gitti'

2008 yılında Fenerbahçe'nin teknik direktörlüğünü yapan Luis Aragones için İstanbul'da birlikte görev aldığı yardımcısı Cesar Mendiondo, flaş açıklamalar yaptı.

02.05.2020-10:20 - (Son Güncelleme: 02.05.2020-10:15)
'İspanya'yı İstemesine Rağmen Fenerbahçe'ye Gitti'
Fenerbahçe'nin eski teknik adamlarından Luis Aragones'le alakalı ciddi bir detay geldi. The Coaches Voice sitesinde Aragones'in Fenerbahçe'de birlikte görev yaptığı yardımcısı Cesar Mendiondo, ciddi açıklamalarda bulundu.

EURO 2008'de İspanya ile şampiyon olmasının ardından Fenerbahçe ekibine geliş süreciyle alakalı çarpıcı bir 'söz verme' anısından bahseden Mendiondo şöyle konuştu:

"EURO 2008'i İspanya ile kazandıktan sonra bir anda herkes kalmasını istedi. Turnuva öncesinde bırakacağı belliydi ve hatta Del Bosque hazırdı. Ancak kazanılan şampiyonluk sonrası bir anda kalması için telefonlar başladı. Hatta İspanya'nın birçok önemli insanı bizzat kalması için aradı. Aslında Aragones de İspanya Milli Takımı'nı seviyordu. 2 yıl sonra 2010'da Dünya Kupası'nı kazanabileceğini biliyordu. Ancak Fenerbahçe'ye verilmiş bir sözü vardı. Aragones her zaman sözünün eri olmak isterdi. Ona göre verilen söz önemliydi. Bu nedenle İspanya'yı istemesine rağmen Fenerbahçe'ye gitti, sözünü tuttu."
YORUM YAZ!..
Modal