Hatay’da nişanlısı tarafından öldürülen Lamiya Azazi’nin, hayatını kaybetmeden bir hafta önce bilezik almak için gittiği kuyumcu anları güvenlik kameralarına yansıdı. Kuyumcu sahibi Mehmet Şirin, Lamiya’nın nişanlısının kıskançlıklarından bahsettiğini ve ayrılmak istediğini anlattığını belirtti.
Geçtiğimiz günlerde Defne ilçesi Koçören Mahallesi’nde meydana gelen korkunç olayda, Üstün Ç. isimli şahıs, 6 aylık nişanlısı Lamiya Azazi (30) ve babası Yusuf Azazi’yi (65) silahla vurarak öldürdü. Olay sonrası kuyumcuya gidişinin güvenlik kamera görüntüleri ortaya çıktı. Kayıtlarda, Lamiya’nın kuyumcuya gelerek bilezik fiyatlarını sorduğu ve iş yeri sahibi ile sohbet ettiği görülüyor.
Kuyumcu Mehmet Şirin, Lamiya’nın iyi ve özgüvenli bir kadın olduğunu ifade ederek, “Kadının dediğine göre, nişanlısı sürekli telefonla arıyor ve açmadığında çok kızıyormuş” diye konuştu. Lamiya’nın nişanlısının kıskançlıklarından rahatsız olduğunu ve ayrılmak istediğini vurguladığını belirtti.
Mehmet Şirin, “Nişanlısı tarafından öldürülen kadın, geçen hafta kuyumcu iş yerime geldi. Bilezik fiyatlarını sordu, sonra eşim kahve içer misin diye sordu. Eşimle birlikte kahve içip dertleştiler. Genel olarak, nişanlısının çok kıskanç olduğunu ve ayrılmak istediği hakkında konuştular. Böyle bir olayın gerçekleşeceğini düşünmüyordu” şeklinde konuştu.

NİŞANLISI TARAFINDAN ÖLDÜRÜLMEDEN ÖNCE LAMİYA’NIN KUYUMCU İŞ YERİNE GELDİĞİNİ SÖYLEYEN MEHMET ŞİRİN, LAMİYA’NIN NİŞANLININ KISKANÇLIK YAPARAK KENDİSİNİ SÜREKLİ ARAYIP AÇMADIĞINDA KIZDIĞINI VE AYRILMAK İSTEDİĞİNİ SÖYLEDİ.