Gaziantep'te Asfalt Sezonu ve Haşereyle Mücadele Konuları Görüşüldü

Gaziantep'te 2026 asfalt sezonu ve haşereyle mücadele faaliyetleri meclis toplantısında ele alındı.

08.06.2026-17:19 - (Son Güncelleme: 08.06.2026-17:19)
Gaziantep'te Asfalt Sezonu ve Haşereyle Mücadele Konuları Görüşüldü

Gaziantep'te Asfalt ve Haşereyle Mücadele Gündemi

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, Haziran ayı meclis toplantısını gerçekleştirdi. Toplantıda, 2026 asfalt sezonu ve kırsal ve şehir merkezinde yürütülen yol çalışmaları ile Kurban Bayramı sonrası gerçekleştirilmesi planlanan haşereyle mücadele faaliyetleri hakkında meclis üyelerine bilgi verildi.

Meclis Toplantısı Önemli Konuları Ele Aldı

Gaziantep Belediye Başkanı Fatma Şahin başkanlığında yapılan toplantıda, asfalt çalışmaları ve haşereyle mücadele konularında önemli sunumlar yapıldı. Başkan Şahin, asfalt sezonunun başlamasıyla birlikte yol yenileme ve ilaçlama işlemlerinin önemine dikkat çekti.

Asfalt Çalışmalarına Yönelik Hedefler

Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Gazi Kördeve, kentin altyapı ve üstyapı çalışmalarının sürekli devam ettiğini belirterek, “15-20 yıl öncesinin teknolojiyle yapılan altyapı sistemleri yenilenmeli” dedi. Kördeve, 2026 yılında 453 bin ton sıcak asfalt kullanarak 283 kilometrelik yol ağında çalışma yapmayı planladıklarını da paylaştı.

90 Noktada Asfalt Çalışması Gerçekleştirilecek

2026 yılı sonunda 66 ana cadde ve bulvar dahil toplam 90 noktada asfalt çalışması yapılması hedefleniyor. Merkez ilçelerde gerçekleştirilecek asfalt yama işlemleri için 75 bin 820 ton asfalt imalatı planlandığını sözlerine ekleyen Kördeve, 9 bin 48 noktada çukur ve kazı tamiratının tamamlandığını ifade etti.

Kırsal Yollarda İyileştirmeler Devam Ediyor

Kırsal mahallelerde asfalt bakım ve onarım programına dair bilgiler veren Kördeve, planlanan 941 kilometrelik yolun 265 kilometresinde çalışmaların tamamlandığını duyurdu.

Haşereyle Mücadele Çalışmaları

Meclis toplantısında ayrıca haşereyle mücadele çalışmaları da gündeme geldi. Kördeve, Kurban Bayramı sonrası kent genelinde ilaçlama faaliyetlerinin artırıldığını, bu çalışmaların 40 araç ve 110 personel ile sürdürüldüğünü belirtti.

Toplantının sonunda meclis gündem maddelerinin görüşülmesine devam edildi.

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MECLİSİNİN 2026 YILI HAZİRAN AYI DÖNEM TOPLANTISININ 1’İNCİ...

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MECLİSİNİN 2026 YILI HAZİRAN AYI DÖNEM TOPLANTISININ 1’İNCİ BİRLEŞİMİ, BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI FATMA ŞAHİN BAŞKANLIĞINDA TOPLANDI.

YORUM YAZ!..
Modal