Eyüpsultan'da pastanede doğal gaz kaçağı: 5 işçi hastaneye kaldırıldı

İstanbul Eyüpsultan'da bir pastanede meydana gelen doğal gaz kaçağında 5 işçi hastaneye kaldırıldı.

22.06.2026-17:11 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-17:11)
Eyüpsultan'da pastanede doğal gaz kaçağı: 5 işçi hastaneye kaldırıldı

İstanbul Eyüpsultan'da doğal gaz kaçağı olayı

İstanbul'un Eyüpsultan ilçesindeki bir pastanenin bodrum katındaki imalathanede yaşanan doğal gaz kaçağı, 5 işçinin baygınlık geçirmesine neden oldu. Olay sonrası, ihbar üzerine bölgeye çok sayıda polis, itfaiye, sağlık ve İGDAŞ ekipleri sevk edildi.

Olay, Eyüpsultan ilçesindeki bir pastanenin bodrum katında meydana geldi. İmalathane çalışanları, doğal gaz kaçağından etkilenerek baygınlık geçirdi. Çevredeki vatandaşlar ve iş yeri çalışanları, baygınlık geçiren işçileri dışarı çıkardı. Sağlık ekipleri, pastane önündeki ambulanslarda ilk müdahaleyi gerçekleştirdi.

Olay sonucunda 5 işçi hastaneye kaldırılırken, doğal gaz kaçağının kaynağını tespit etmek için ekiplerin çalışmaları sürüyor. Tedbir amacıyla, pastanenin bulunduğu 4 katlı bina tahliye edildi. Polis ekipleri, çevrede güvenlik önlemleri alırken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Olayla ilgili görüş bildiren bir vatandaş, "Pastanede gaz kaçağı olduğunu söylediler. Kaçaktan etkilenen 5 kişinin zehirlendiğini öğrendik. Daha önce de pastaneyle ilgili benzer bir olayın yaşandığını duyduk. Yetkililerin konuyla yeterince ilgilenip ilgilenmediğini bilmiyoruz," dedi.

EYÜPSULTAN İLÇESİNDE BİR PASTANENİN BODRUM KATINDA BULUNAN İMALATHANEDE ÇALIŞAN 5 KİŞİ, DOĞAL GAZ...

EYÜPSULTAN İLÇESİNDE BİR PASTANENİN BODRUM KATINDA BULUNAN İMALATHANEDE ÇALIŞAN 5 KİŞİ, DOĞAL GAZ KAÇAĞINDAN ETKİLENEREK BAYGINLIK GEÇİRDİ.

YORUM YAZ!..
Modal