Ordu’da, polis ekipleri tarafından yürütülen uyuşturucu ile mücadele çalışmaları kapsamında, kamp sandalyeleri içinde 1 kilo 50 gram uyuşturucu madde ele geçirildi. Bu operasyon sonucunda 3 kişi tutuklanarak cezaevine gönderildi.
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, şüphe üzerine bir aracı durdurdu. Yapılan detaylı inceleme sonucunda araçtaki kamp sandalyelerinin metal kısımlarına gizlenmiş olan metamfetamin maddenin varlığı tespit edildi.
Gözaltına alınan şüpheliler K.Ş., M.K. ve Ö.K., emniyetteki işlemlerinin ardından ‘uyuşturucu madde ticareti’ suçu ile adliyeye sevk edildi. Üç şüpheli tutuklanarak cezaevine konuldu.
Emniyet kaynakları, uyuşturucu ile mücadele çalışmalarının kesintisiz bir şekilde devam edeceğini bildirdi.

ORDU'DA POLİS EKİPLERİ TARAFINDAN UYUŞTURUCU İLE MÜCADELE KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN ÇALIŞMALAR KAPSAMINDA, KAMP SANDALYELERİNİN İÇERİSİNE SAKLANMIŞ 1 KİLO 50 GRAM UYUŞTURUCU MADDE ELE GEÇİRİLDİ, GÖZALTINA ALINAN 3 ŞÜPHELİ TUTUKLANDI.