Eskişehir’de çift sıra park sorunu devam ediyor

Eskişehir'de çift sıra park sorunu, trafiği olumsuz etkileyen 10 aracın dörtlü flaşör yakmasıyla tepkilere yol açtı.

22.06.2026-12:24 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-12:24)
Eskişehir’de çift sıra park sorunu devam ediyor

Eskişehir'de, kent merkezinde yer alan Sakarya 1 Caddesi'nde çift sıra park sorunu sürüyor. Dörtlü flaşörlerini açarak duraksayan 10 araç, trafiğin akışını olumsuz etkilemesiyle dikkat çekti.

Tepebaşı ilçesinde bulunan Cumhuriyet Mahallesi'nde bir motosiklet sürücüsünün kask kamerası ile kaydettiği görüntülerde, park halindeki araçların yanına ikinci sıra park eden sürücülerin sayısının fazlalığı gözler önüne serildi. Cadde boyunca konumlanan 10 aracın dörtlü flaşörlerini yakarak duraksadığı ve bu durumun araçların ilerlediği şeridi kapattığı belirlendi.

Motosikletli vatandaş olaya dair, "Bütün plakaları çekeceğim. Hepsini de sosyal medyaya koyacağım. Dörtlü yakan istediğini yapabiliyor. Ben de dörtlü yakayım, her yere gireyim. Ne güzel dünya" diyerek, bu duruma tepki gösterdi.

KENT MERKEZİNDE BULUNAN BİR CADDE ÜZERİNE DÖRTLÜ FLAŞÖRLERİNİ YAKIP DURAKSAYAN VE TRAFİĞİN AKIŞINI...

KENT MERKEZİNDE BULUNAN BİR CADDE ÜZERİNE DÖRTLÜ FLAŞÖRLERİNİ YAKIP DURAKSAYAN VE TRAFİĞİN AKIŞINI OLUMSUZ ETKİLEYEN ARAÇLAR TEPKİYE NEDEN OLDU

YORUM YAZ!..
Modal