Mersin’in Erdemli ilçesinde, 37 mahalle takımı ve bin 200’ün üzerinde sporcunun katılımıyla bu yıl 21. Kaymakamlık Kupası Futbol Turnuvası başladı. Önceki yıllarda olduğu gibi, turnuvaya kadınlar yoğun ilgi gösterdi. Sporseverlerin, karşılaşmaları sahayı gören tepelerden izlemesi ise ilginç görüntüler oluşturdu.
Turnuva, Erdemli Kaymakamlığı, belediye ve Gençlik ve Spor Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenmekte. Tribünlerin büyük kısmı kadın izleyicilerle dolarken, bu kadınlar sahadaki eşlerini, çocuklarını ve akrabalarını sürekli alkışlayarak destekledi. Turnuvanın açılışı, Erdemli Kaymakamı Aydın Tetikoğlu’nun topa vuruşuyla gerçekleştirildi.
76 yaşında olan Zeynep Ersoy, "Maç izlemeye geldim, 76 yaşındayım. Başarılar dilerim. Allah peygamber kuvveti versin çocuklarımıza" dedi. Ayşe Cüce, "Bizim köyümüzde kadınlar futbolcularını destekler. Her maçta kadın izleyiciler fazla olur" şeklinde konuştu.
Tansu Kaya ise "Her iki takıma da başarılar dilerim. Takımımızı desteklemeye geldik, köylülerimizle beraber. İnşallah hak eden kazanır" ifadesinde bulundu. Gençlik ve Spor Müdürü Ferhat Keskin, turnuvaya katılım ve seyirci yoğunluğuyla ilgili olarak, "Bu yıl turnuvaya 37 takım ve 1200’ün üzerinde sporcu katıldı. Seyircilerin içinde kadın ve çocukların fazla olması bizi mutlu ediyor. Turnuvamızın centilmence tamamlanmasını temenni ediyorum" açıklamalarında bulundu.
Turnuva kapsamındaki ilk maçlarda, Kayacı-Güneyli takımları 1-1 berabere kalırken, Kargıpınarı takımı Ayaş’ı 4-0 mağlup etti. Turnuvanın devamında toplamda 100 maç oynanacak ve Ağustos ayı sonuna kadar şampiyon belli olacak.

ÖNCEKİ YILLARDA OLDUĞU GİBİ TURNUVAYA KADINLAR YOĞUN İLGİ GÖSTERDİ.