Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi, Haziran ayı Yürütme Kurulu toplantısını gerçekleştirerek, önemli bir karar aldı. Toplantıda, Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi’nin 14 Temmuz 2026’da Olağan Genel Kuruluna gitmesi kararlaştırıldı.
Kent Konseyi Başkanı Ali Marım başkanlığında, DBB Kongre ve Kültür Merkezi’nde bir araya gelen yürütme kurulu, kentin geleceğine yönelik gündem maddelerini görüştü. Bu toplantıda, Kent Konseyi’nin yeni dönem yönetimini belirleyecek olan olağan genel kurul tarihi ön plana çıktı.
Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Kent Konseyi Başkanı Ali Marım, genel kurulun Temmuz ayında yapılacağını vurguladı. Mevzuat gereği kurulacak sandıkla ilgili olarak, Marım, "14 Temmuz 2026 Salı günü saat 10.00’da DBB Kongre ve Kültür Merkezi’nde Kent Konseyi Genel Kurulumuzu gerçekleştireceğiz. Büyük bir özveriyle emek veren yürütme kurulu üyelerimize, kentimiz için gerçekleştirdikleri değerli çalışmalardan dolayı teşekkür ediyorum" dedi.
Denizli Büyükşehir Belediyesi Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan 12. Olağan Genel Kurul ile birlikte, Kent Konseyi Başkanı ve yürütme kurulu üyeleri belirlenecek.

DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KENT KONSEYİ HAZİRAN AYI YÜRÜTME KURULU TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ. TOPLANTIDA DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KENT KONSEYİ’NİN 14 TEMMUZ 2026’DA OLAĞAN GENEL KURULUNA GİTMESİ KARARI VERİLDİ.