Kadim Şehir Erzurumlu Dadaşlar Sosyal Yardımlaşma, Dayanışma ve Kültür Derneği (DADAŞ-DER), düzenlenen bir kahvaltı programıyla kuruluşunu kamuoyuna duyurdu. Programda derneğin kuruluş amacının yanı sıra hedefleri ve yönetim kurulu üyeleri tanıtıldı.
DADAŞ-DER Başkanı Raci Kalaycıoğlu, derneğin temel amacının Erzurum’un kültürel değerlerini yaşatmak, dayanışma ruhunu güçlendirmek ve geleceğe güçlü bir miras bırakmak olduğunu belirtti. Kalaycıoğlu, 'Erzurum bizim sevdamız' sloganıyla yola çıktıklarını ifade etti.
Kalaycıoğlu, dernek olarak eğitimden kültüre, sanattan sağlığa kadar birçok alanda topluma katkı sunmayı hedeflediklerini dile getirdi. 'Cumhuriyetin temellerinin atıldığı şehir Erzurum’dur' diyen Kalaycıoğlu, Türk-İslam kültürüyle harmanlanmış dadaşlık kültürünü yaşatmaya ve gelecek kuşaklara aktarmaya çalışacaklarını vurguladı.
Vefa, sevgi ve kardeşlik duygularının derneğin temel değerleri arasında yer aldığını belirten Kalaycıoğlu, 'Birlikten kuvvet doğar' anlayışıyla hareket ettiklerini ifade etti. Ayrıca, kaybolmaya yüz tutan değerlere sahip çıkma konusunda da istekli olduklarını dile getirdi.
Erzurum’un tarihî, kültürel ve doğal zenginliklerinin yanı sıra yardımlaşma ve dayanışma ruhuyla da örnek bir şehir olduğunu belirten Kalaycıoğlu, ihtiyaç sahiplerine destek olmayı ve toplumsal dayanışmayı güçlendirmeyi öncelikleri arasında gördüklerini kaydetti.
Öte yandan, Raci Kalaycıoğlu başkanlığındaki DADAŞ-DER’in yönetim kurulunda Emin Atmaca, Abdulhekim Yıldırım, Zafer Tanas ve Raif Budak yer aldı. Dernek yöneticileri, Erzurum’un sosyal ve kültürel hayatına katkı sağlayacak projeler ve etkinliklerle faaliyetlerini sürdüreceklerini ifade ettiler.

KADİM ŞEHİR ERZURUMLU DADAŞLAR SOSYAL YARDIMLAŞMA, DAYANIŞMA VE KÜLTÜR DERNEĞİ (DADAŞ-DER), DÜZENLENEN KAHVALTI PROGRAMIYLA KURULUŞUNU KAMUOYUNA DUYURDU. PROGRAMDA DERNEĞİN KURULUŞ AMACI, HEDEFLERİ VE YÖNETİM KURULU ÜYELERİ TANITILDI.