Ordu'nun Altınordu ilçesinde, evinden ayrıldıktan sonra kaybolan 13 yaşındaki T.N.Ö., yürütülen yoğun çalışmalar sonucunda yaklaşık 27 saat sonra bulundu.
İlk olarak dün sabah, Karşıyaka Mahallesi’ndeki evinden çıkan kız çocuğunun geri dönmemesi üzerine ailesi durumu yetkililere bildirdi. Ailenin yapmış olduğu kayıp ihbarı üzerine polis ekipleri harekete geçti. Cep telefonunu kapalı bırakan ve kendisine ulaşılamayan T.N.Ö., bugün öğle saatlerinde, evinden ayrılmasının ardından 27 saat geçtikten sonra bulundu.
Polis ekipleri, kızı bulduktan sonra ailesine haber verirken, T.N.Ö. de güvenlik amaçlı olarak karakola götürüldü.
Öte yandan, T.N.Ö., daha önce 2022 yılındaki 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nda Ordu Büyükşehir Belediye Başkanlığı makamına oturmuştu. Geçici olarak bu görevi üstlenen çocuk, yaptığı konuşmada bayramın önemine vurgu yapmış ve sınıf arkadaşları da kendisine eşlik etmişti.

T.N.Ö., 2022 YILINDAKİ 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI'NDA, ORDU BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI MAKAM KOLTUĞUNA OTURMUŞTU