Diyarbakır'ın Çermik ilçesinde, Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpleri topladı. Bölgedeki temizlik çalışmaları, yerli ve yabancı ziyaretçilerin daha temiz ve sağlıklı bir ortamda dinlenmeleri ve eğlenmeleri amacıyla gerçekleştirildi.
Temizlik çalışmalarının yanı sıra belediye, vatandaşlardan kullandıkları alanları temiz bırakmalarını da talep etti. Bu kapsamda, Sinek Çayı çevresinin ziyaretçi yoğunluğu nedeniyle düzenli olarak temizliğinin yapılacağı bildirildi.

DİYARBAKIR'DA ÇERMİK BELEDİYESİ, SİNEK ÇAYI ÇEVRESİNDE PİKNİKÇİLERİN BIRAKTIĞI ÇÖPLERİ TEMİZLEDİ.