Tekirdağ’ın Çerkezköy ilçesinde, boşanma aşamasındaki eşini tabancayla öldürmeye teşebbüs ettiği iddia edilen kadın, silahın ateş almaması üzerine çıkan arbedede eşini tabancanın kabzası ile yaraladı. Olay, Bağlık Mahallesi Kartal Sokak’ta bulunan bir büfede gerçekleşti. İddiaya göre, boşanma sürecinde olan Mersiye I. ile eşi Rahim I., büfede karşılaştı ve aralarında başlayan tartışma kısa süre içinde kavgaya dönüştü. Mersiye I., çantasından çıkardığı tabancayı eşine doğrultarak ateş etmeye çalıştı. Ancak tabancanın tutukluk yapması nedeniyle mermiler ateş almadı. Bunun üzerine taraflar arasında bir arbede yaşandı ve Rahim I., tabancanın kabzasıyla başına aldığı darbeyle yaralandı.
Olayın yaşandığı büfede çalışan Osman Şimşek, durumu değerlendirerek büyük bir felaketten dönüldüğünü ifade etti. Rahim I.’nin sürekli müşterilerinden biri olduğunu belirten Şimşek, "Rahim abi her gün düzenli olarak gelir, alışverişini yapar, sohbet ederdik. Olayın yaşandığı sabah da yine gelmişti. Sohbet ettiğimiz sırada içeri bir kadın girdi. Sonradan eski eşi olduğunu öğrendik. Kadın, çantasından tabancasını çıkarıp Rahim abiye doğrulttu ve ateş etmek istedi. Ancak silah dolu olmasına rağmen ateş almadı. Hepimiz çok şaşırdık. Rahim abi de ilk şaşkınlığı atlattıktan sonra müdahale etti. Arbede sırasında kadın, silahın kabzasıyla Rahim abinin alnına vurdu ve yaralanmasına neden oldu," dedi.
Olayın ardından büfeye gelen diğer müşterilerin de tedirginlik yaşadığına dikkat çeken Şimşek, "Olaydan sonra gelen müşteriler sürekli ne yaşandığını soruyor. ‘Dedektör koyun’, ‘İçeri girenleri kontrol edin’ diyenler oldu. Bizim de ilk defa başımıza böyle bir olay geldi. Gerçekten büyük şaşkınlık yaşadık" ifadelerini kullanarak yaşanan anları aktardı.

OLAYIN YAŞANDIĞI BÜFENİN ÇALIŞANI OSMAN ŞİMŞEK AÇIKLAMA YAPTI