Kula'da makilik alanda çıkan yangında 30 dönüm alan zarar gördü

Manisa'nın Kula ilçesinde makilik alanda çıkan yangında 30 dönüm alan kül oldu, ekipler yangını kontrol altına aldı.

27.06.2026-17:34 - (Son Güncelleme: 27.06.2026-17:34)
Kula'da makilik alanda çıkan yangında 30 dönüm alan zarar gördü

Yangın Manisa'nın Kula ilçesinde meydana geldi

Manisa’nın Kula ilçesinde, saat 14.30 sıralarında Seyitali Mahallesi’nin Gargar mevkiinde makilik alanda yangın çıktı. Rüzgarın etkisiyle hızlı bir şekilde büyüyen yangında, yaklaşık 30 dönüm alan kül oldu.

Dumanları gören vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne haber vererek yangın ihbarında bulundu. Kısa sürede olay yerine çok sayıda itfaiye ve orman ekibi sevk edildi. Yangına, Manisa Büyükşehir Belediyesi Kula İtfaiye Amirliği ve Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerine bağlı 2 orman arazözü, 3 itfaiye aracı ve 1 su tankeri ile müdahale edildi.

Ekiplerin yoğun çalışmaları yangını kontrol altına aldı

Yangın ekiplerinin koordineli ve yoğun çalışmaları ile kontrol altına alınırken, yaklaşık 30 dönümlük makilik alanın zarar gördüğü bilgi edildi. Neyse ki, yangının çevredeki tarım arazileri ve yerleşim alanlarına sıçraması önlendi, böylece can ve mal kaybı yaşanmadı.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi amacıyla inceleme başlatıldı. Ekiplerin bölgede soğutma çalışmaları sürmektedir.

MANİSA'NIN KULA İLÇESİNDE MAKİLİK ALANDA YANGIN ÇIKTI.

MANİSA'NIN KULA İLÇESİNDE MAKİLİK ALANDA YANGIN ÇIKTI.

YORUM YAZ!..
Modal