Büyükçekmece Belediyesi, barınakta kalan köpekleri sahiplendirmek amacıyla renkli bir festival düzenledi. Yapılan etkinlikte bazı köpekler yeni yuvalarına kavuşurken, köpek güzellik yarışması da katılımcılara neşeli anlar yaşattı.
Büyükçekmece Mimaroba Barış Manço Parkı'nda 2 gün boyunca süren festival, çeşitli firmaların sponsorluk desteği ile gerçekleştirildi. Etkinlikte köpek sahiplenen vatandaşlara mamadan bakıma kadar birçok hediye sunuldu.
Festivalde düzenlenen köpek güzellik yarışması, katılımcılara keyifli dakikalar yaşattı ve en güzel köpekler seçildi. Büyükçekmece Belediyesi Koordinatörü Dr. Seçkin Özdemir, festivalin amacını belirterek, "Barınaktaki can dostlarımızı sahiplendirmekten öte onlara bir yol arkadaşı kazandırmak" dedi.
Özdemir, festivaldeki etkinliklerin tamamen gönüllülerle birlikte gerçekleştirildiğini ifade ederek, destek veren tüm sponsorlara ve katılımcılara teşekkür etti.
Festival kapsamında köpek sahiplenen Yılmaz Çebi, "Çok mutluyuz. Ailemize yeni bir üye katıldı. Uzun yıllar birlikte yaşarız inşallah. Festival harikaydı, belediyemize teşekkür ederiz" şeklinde konuştu.
Diğer bir katılımcı olan Erdal Atlı ise, "Uzun zamandır aradığımız bir şeydi. Bu tarz etkinliklerle can dostlarına yuva açmak bizim için anlamlı oldu. Ücret vererek satın almaktansa bu şekilde bir yuva sağlamayı tercih ettik" dedi.

Büyükçekmece’de can dostları sahiplendirme festivali