Canik’te aşure ikramı ile paylaşma ve dayanışma vurgusu yapıldı

Canik Belediyesi, aşure ikramıyla birliktelik ve paylaşma duygularını pekiştirdi.

26.06.2026-10:04 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-10:04)
Canik’te aşure ikramı ile paylaşma ve dayanışma vurgusu yapıldı

Samsun’un Canik Belediyesi, birliktelik ve paylaşma vurgusuyla gerçekleştirdiği aşure ikramı ile vatandaşların gönüllerine dokundu.

Canik Belediyesi’nin ilçede düzenlediği aşure etkinliği, vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Can Sofrası ve Can Kafe sosyal tesislerinde yapılan aşure ikramında vatandaşlar, gün boyunca aşurenin tadını çıkardılar. Bu anlamlı etkinlik, Canik Belediyesi’nin paylaşma, dayanışma ve birliktelik duygularını bir kez daha hatırlatmasına vesile oldu.

Canik Belediyesi, sadece Can Kafe ve Can Sofrası'nda değil, aynı zamanda belediye hizmet binasına gelen ilçe sakinlerine de aşure ikramında bulundu. Özellikle Can Sofrası’nda hazırlanan aşureler, Aşure Günü’nün sevincini birlikte yaşamak isteyen vatandaşlar tarafından büyük beğeni topladı. Ayrıca, bu etkinlik ile Canik Belediyesi’nin milli ve manevi değerlere önem veren çalışmaları yakından takip edildi.

Aşure Günü vesilesiyle konuşan Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, bu özel günün hayırlara vesile olmasını diledi ve vatandaşların Aşure Günü’nü tebrik etti.

CANİK BELEDİYESİ, BİRLİKTELİK VE PAYLAŞMA VURGUSU İLE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ AŞURE İKRAMIYLA GÖNÜLLERE...

CANİK BELEDİYESİ, BİRLİKTELİK VE PAYLAŞMA VURGUSU İLE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ AŞURE İKRAMIYLA GÖNÜLLERE DOKUNDU.

YORUM YAZ!..
Modal