Burhaniye ilçesinde, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen Gençlik Konseri, geniş bir izleyici kitlesinden önemli bir ilgi gördü. Konser, İskele Meydanı'nda gerçekleştirildi ve etkinlikte, "Haydi Burhaniye Söyle" yarışmasında dereceye giren öğrencilerle öğretmenler sahne aldı.
Konser, Burhaniye Kaymakamı Cumali Atilla, Belediye Başkanı Ali Kemal Deveciler, İlçe Jandarma Komutanı Yarbay Ünal Bayhan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bora Zihni, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş tarafından takip edildi. "Haydi Burhaniye Söyle" yarışmasına katılan öğrencilerin ve ilçede görev yapan öğretmenlerin seslendirdiği eserler, izleyicilerden büyük beğeni topladı.
Kaymakam Cumali Atilla, konser sırasında sahne alan öğretmen ve öğrencileri tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

SOLO SÖYLEDİ