Bilecik’in Söğüt ilçesinde piknik alanlarında ilaçlama çalışması gerçekleştirildi.
Söğüt Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Yukarı Dere Piknik Alanı’nda yılanlara karşı kükürt uygulaması ile birlikte haşere ilaçlama çalışması yapıldı. Bu çalışma ile bölgede yaşayan vatandaşların yaz aylarında daha güvenli alanlarda vakit geçirmesi hedefleniyor.
Belediye ekiplerinin halk sağlığını korumaya yönelik düzenli olarak sürdürdüğü çalışmaların, ilçenin farklı noktalarında da devam ettiği bildirildi. Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut, "Daha temiz, daha sağlıklı ve daha güvenli bir Söğüt için çalışıyoruz" açıklamasında bulundu.

BİLECİK’TE PİKNİK ALANLARINDA İLAÇLAMA ÇALIŞMASI GERÇEKLEŞTİRİLDİ