Gaziantep İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, düzenlenen veda töreni ile yeni görev yeri Antalya Finike'ye uğurlandı. Törene binlerce İslahiyeli katılarak, Kaymakam Soylu’yu duygusal bir atmosferde uğurladı.
Geçtiğimiz aylarda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından Mülki İdare Amirliği Üstün Hizmet Ödülü ile onurlandırılan Soylu, yeni görevine atanmasının ardından İslahiye'den ayrıldı. Tören sırasında, İslahiye halkı tarafından fahri hemşerilik beratı ile onurlandırılan Kaymakam Soylu, bu unvana sahip olan ilk kaymakam oldu.
Veda programında yapılan konuşmaların ardından, Kaymakam Soylu'yu uğurlamak için ilçe çıkışına kadar eşlik eden uzun bir araç ve motosiklet konvoyu düzenlendi. Kaymakam Soylu, finalde sevgiyle uğurlandığı yeni görev yeri Finike'ye doğru yola çıktı.

GAZİANTEP İSLAHİYE KAYMAKAMI MEHMET SOYLU, DÜZENLENEN VEDA TÖRENİ İLE YENİ GÖREV YERİ ANTALYA FİNİKE'YE UĞURLANDI. KAYMAKAM SOYLU, BİNLERCE İSLAHİYELİNİN KATILDIĞI DUYGUSAL VEDA TÖRENİ VE UZUN ARAÇ KONVOYU İLE UĞURLANDI.