Bilecik'te düzenlenen İmam Hatip Spor Oyunları'nda madalya sevinci yaşandı. Millî Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü ile Öncü Spor Kulübü arasında imzalanan iş birliği protokolü çerçevesinde gerçekleştirilen etkinlikte, Bilecikli öğrenciler çeşitli branşlarda önemli başarılar elde etti.
Masa tenisi ve dart branşlarındaki yarışmalarda Bilecik öğrencileri, birçok madalya kazanarak kenti başarıyla temsil etti. Ortaokul erkekler masa tenisi kategorisinde Dursun Fakıh İmam Hatip Ortaokulu öğrencisi Yusuf Taha Ateş birinci, Hasan Günal ikinci ve Yusuf Sarkan üçüncü oldu. Lise erkekler kategorisinde ise Şeyh Edebali Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencisi Yusuf Erduran birinciliği elde etti, ardından Bozüyük Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencisi Alperen Demir ikinci, Şeyh Edebali Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencisi Ensar Bayrakcı üçüncü sırada yer aldı.
Dart branşında ise ortaokul erkekler kategorisinde Yusuf Sarkan birinci, Yusuf Çakıltaş ikinci ve Fırat Rüzgar Türsoy üçüncü oldu. Ortaokul kızlar kategorisinde ise Derinsu Şahin birincilik kazandı, Zehra Beren Alp ikinci ve Fatma Su Yalçın üçüncü sırayı aldı.
Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, elde edilen başarıdan dolayı öğrencileri tebrik ederek, "İmam Hatip Spor Oyunları kapsamında düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilerimizi kutluyor, başarılarında emeği geçen idarecilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize teşekkür ediyorum. Öğrencilerimize başarılarının devamını diliyorum" dedi.

BİLECİK’TE İMAM HATİP SPOR OYUNLARI’NDA MADALYA SEVİNCİ YAŞANDI