Bilecik’te, il genelindeki 177 okulda öğrenim gören 38 bin 809 öğrenci, karnelerini alarak yaz tatiline girdi. 8 Eylül 2025 tarihinde başlayan 2025-2026 eğitim öğretim yılı bugün sona erdi. İlkokul, ortaokul ve lise kademelerindeki 3 bin 115 öğretmenin okuttuğu bu öğrenci grubu, büyük bir heyecanla yaz tatiline adım attı.
Bilecik Vali Faik Oktay Sözer, merkez Kozabirlik İlkokulu’nda öğrencilere karnelerini dağıtarak onlarla bir araya geldi. Sınıfları ziyaret eden Vali Sözer, öğrencilere karnelerini takdim ederek onlara başarı dileklerinde bulundu.
Vali Sözer, “2025-2026 eğitim öğretim yılı’nın sona ermesiyle birlikte ilimiz genelinde 177 okulumuzda, 3 bin 115 öğretmenimiz ve 38 bin 809 öğrencimiz karne sevincini yaşadı. Tüm öğrencilerimizi başarılarından dolayı kutluyor, kıymetli öğretmenlerimize ve velilerimize emekleri için teşekkür ediyor; öğrencilerimize güzel anılarla dolu bir yaz tatili diliyoruz.” açıklamasında bulundu.

BİLECİK'TE, İL GENELİNDEKİ 177 OKULDA ÖĞRENİM GÖREN 38 BİN 809 ÖĞRENCİ, KARNELERİNİ ALARAK YAZ TATİLİNE GİRDİ.