Bayburt İl Müftülüğü tarafından Muharrem Ayı ve Aşure Günü dolayısıyla bir etkinlik gerçekleştirildi. Etkinlikte, Kerbela şehitleri dualarla anıldı ve vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Yakutiye Camii’nde düzenlenen ‘Muharremiye ve Kerbela Şehitlerini Anma’ programında, başta Kerbela şehitleri olmak üzere tüm şehitler ve ahirete irtihal eden gaziler için Kur’an-ı Kerim ve Mevlid-i Şerif okunarak dualar edildi.
Cami bahçesinde gerçekleştirilen aşure ikramı etkinliğine katılan Vali Mustafa Eldivan ve İl Müftüsü Bayram Danacı, kazanların başına geçerek vatandaşlara aşure dağıttı. Programda, aşurenin birlik, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir kültürel ve manevi değer olduğu vurgulandı.

BAYBURT’TA VATANDAŞLARA AŞURE İKRAM EDİLDİ