Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Kasapoğlu; TFF Başkanı Nihat Özdemir ve takımlarının başkanlarıyla görüntülü bir şekilde toplantı yapacağını söyledi.
Kasapoğlu; TFF Başkanı Nihat Özdemir, TFF 1. Lig'in haricinde TFF 2. ve 3. Lig takımlarının temsilcileriyle görüntülü bir şekilde toplantı yapacak.
Gençlik ve Spor Bakanlığından gelen duyuruya göre; Bakan Kasapoğlu saat
15.00'te TFF 1. Lig Kulüpler Birliği Derneği Başkanı, 2. ve 3. Lig Kulüpler Birliği Derneği Başkanı ile
TFF 1. Lig, TFF 2. Lig ve TFF 3. Lig takımlarının aralarında belirledikleri takım başkanlarıyla görüntülü bir toplantı yapacak.