Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin konser heyecanı Didim’e taşındı

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin Yaza Merhaba Konserleri, Didim'de Kolpa grubu ile devam etti. Bir sonraki konser 30 Haziran'da Efeler'de olacak.

27.06.2026-12:42 - (Son Güncelleme: 27.06.2026-12:42)
Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin konser heyecanı Didim’e taşındı

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin konser heyecanı Didim’e taşındı

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin yeni adresi Didim oldu.

Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu. Yoğun bir katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi. Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek. Etkinliklerin bir sonraki durağı ise 30 Haziran Salı günü, Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Bu konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak ve konser saat 21.30’da başlayacak.

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ÖZLEM ÇERÇİOĞLU’NUN ÖNCÜLÜĞÜNDE DÜZENLENEN ‘YAZA MERHABA...

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ÖZLEM ÇERÇİOĞLU’NUN ÖNCÜLÜĞÜNDE DÜZENLENEN ‘YAZA MERHABA KONSERLERİ’ SÜRÜYOR. NAZİLLİ’DE GERÇEKLEŞTİRİLEN İLK ETKİNLİĞİN ARDINDAN KONSERLERİN ŞİMDİKİ ADRESİ DE DİDİM OLDU.

YORUM YAZ!..
Modal