Antalya'nın Manavgat ilçesinde, ihbar üzerine olay yerine giden polis ekiplerini gören bir motosiklet sürücüsü, motosikletini bırakıp hızla uzaklaştı. Olay, Emek Mahallesi 3019 Sokak Dostluk Parkı yakınlarında meydana geldi.
Polis ekipleri, bıraktığı motosikleti incelediklerinde, motosikletin plakasız olduğunu ve üzerinde haciz bulunduğunu tespit etti. Ayrıca, motosikletin muayene ve sigortasının bulunmadığı kaydedildi.
Yapılan kontrollerin ardından motosiklet sahibine çeşitli maddelerden dolayı toplam 49 bin 965 TL para cezası kesildi. Bu cezalar arasında plakası olmasına rağmen plaka takmamaktan 46 bin TL, muayenesinin olmamasından 2 bin 719 TL ve sigortasının olmamasından bin 246 TL ceza yer aldı. Motosiklet, gerekli işlemler için yediemin otoparkına çekildi.

ANTALYA’NIN MANAVGAT İLÇESİNDE İHBARA GİDEN POLİS EKİBİNİ GÖREN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ, MOTOSİKLETİ BIRAKIP HIZLA UZAKLAŞTI.