Ankara’nın Pursaklar ilçesinde, Merkez Mahallesi Salı Pazarı önünde, bir servis şoförü ile bir vatandaş arasında 'laf atma' meselesi yüzünden kavga çıktı. Olayda iki kişi yaralandı.
Alınan bilgilere göre, servis şoförü elindeki sopayla saldırırken, vatandaş ise elindeki tabancayı defalarca ateşledi. Tabancanın kuru sıkı olduğu belirtildi. Çevredeki vatandaşların kavgayı ayırmaya çalıştığı esnada her iki taraf da yaralandı.

ANKARA'NIN PURSAKLAR İLÇESİNDE BİR SERVİS ŞOFÖRÜ İLE BİR VÖATANDAŞ ARASINDA LAF ATMA İDDİASIYLA ÇIKAN KAVGADA SİLAH VE SOPA KULLANILDI.