Gölhisar'da kontrolden çıkan otomobil dereye düştü: 2 kişi yaralandı

Burdur'un Gölhisar ilçesinde meydana gelen kazada, direksiyon hakimiyetini kaybeden otomobil dereye düştü, 2 kişi yaralandı.

24.06.2026-10:12 - (Son Güncelleme: 24.06.2026-10:12)
Gölhisar'da kontrolden çıkan otomobil dereye düştü: 2 kişi yaralandı

Burdur’un Gölhisar ilçesinde, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu meydana gelen kazada 2 kişi yaralandı.

Kaza, gece saatlerinde, ilçeye bağlı Konak Mahallesi İncirli Çeşme Mevkiinde gerçekleşti. Edinilen bilgiye göre, V.A. idaresindeki 20 AJA 711 plakalı otomobil, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle kontrolden çıkarak dereye düştü.

Kazada otomobil sürücüsü V.A. ile otomobilde yolcu konumunda bulunan bir kişi yaralandı. Kaza ihbarı üzerine sağlık ve jandarma ekipleri hemen olay yerine sevk edildi.

Yaralılar, sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla Gölhisar Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Kazayla ilgili olarak inceleme başlatıldı.

BURDUR'UN GÖLHİSAR İLÇESİNDE SÜRÜCÜSÜNÜN DİREKSİYON HAKİMİYETİNİ KAYBETMESİ SONUCU DEREYE DÜŞTÜĞÜ...

BURDUR'UN GÖLHİSAR İLÇESİNDE SÜRÜCÜSÜNÜN DİREKSİYON HAKİMİYETİNİ KAYBETMESİ SONUCU DEREYE DÜŞTÜĞÜ KAZADA 2 KİŞİ YARALANDI.

YORUM YAZ!..
Modal