25.06.2026-09:42 (Son Güncelleme:25.06.2026-09:42)

Erzurum'da ilçe millî eğitim müdürleriyle yılsonu değerlendirmesi yapıldı

Erzurum’da ilçe millî eğitim müdürleri toplantısı yapıldı ve 2025-2026 yılına yönelik değerlendirmeler gerçekleştirildi.

Erzurum'da ilçe millî eğitim müdürleriyle yılsonu değerlendirmesi yapıldı

Erzurum’da, ilçe millî eğitim müdürleri toplantısı gerçekleştirilerek 2025-2026 yılına ilişkin değerlendirmeler yapıldı. Toplantıya, İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici başkanlık etti.

Toplantıya katılım ve amaç

Toplantı salonunda düzenlenen bu önemli buluşmaya, 20 ilçe millî eğitim müdürü ve il yöneticileri katıldı. Genel değerlendirme çerçevesinde, 2025-2026 eğitim öğretim yılının ana hatları ile yıl boyunca yürütülen faaliyetler ele alındı.

Eğitimde kalite artırma hedefleri

Toplantıda, eğitimde niteliği artırmaya yönelik faaliyetler masaya yatırıldı. Önümüzdeki döneme dair planlamalar ve hedeflere yönelik istişarelerde bulunuldu. Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan resmi paylaşımda, "Bir eğitim öğretim yılını daha geride bırakırken, Erzurum eğitim ailesi olarak elde edilen kazanımları değerlendiriyor, yeni döneme daha güçlü ve kararlı adımlarla hazırlanıyoruz" ifadeleri kullanıldı.

ERZURUM’DA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLERİ TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr