25.06.2026-11:57 (Son Güncelleme:25.06.2026-11:57)

Başkan özlü: 'Biz vatandaşın ayağına gidiyoruz'

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, mahalle buluşmaları kapsamında Konuralp Şehit Muhtar Demir Mahallesi'nde vatandaşlarla bir araya geldi.

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, mahalle buluşmalarını sürdürüyor

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, mahalle buluşmaları kapsamında Konuralp Şehit Muhtar Demir Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi. Mahalle toplantılarının seçim çalışması olmadığını vurgulayan Başkan Özlü, 'Biz insanımızla, vatandaşımızla bütünleşen bir yönetim anlayışını benimsedik. 64 mahallemizin tamamına gideceğiz, insanımızla yüzleşeceğiz.' dedi.

'Bu toplantıları seçimler için yapmıyoruz'

Başkan Özlü, “Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor” adı altında düzenlenen bu buluşmanın altıncı kez yapıldığını ifade etti. Toplantıda, mahalle buluşmalarının seçim dönemleriyle sınırlı olmaması gerektiğini belirten Özlü, 'Biz bu toplantıları insanımızı belediyeye, ayağımıza davet etmemek, ayağına gitmek için planladık.' dedi.

Açık iletişim vurgusu

Özlü, vatandaşlarla açık bir iletişim kurmayı önemsediklerinin altını çizerek, 'Yaptıklarımızı yaptık, yapamadıklarımızı yapamadık diyeceğiz. Bilgi kirliliği oluşturarak itibar zedelemeye çalışanlara müsaade etmeyiz.' ifadelerini kullandı.

Belediye taşınmazları ile ilgili açıklama

Belediyeye ait taşınmazların satışıyla ilgili eleştirilere yanıt veren Özlü, 'Bizim sattığımız belediye yerlerinin tamamı 54 dönümdür. Bu parselleri ekonomiye kazandırıyoruz.' şeklinde konuştu.

Proje ve yatırımlar hakkında bilgi verdi

Başkan Özlü, Düzce için günde 16 saat çalıştığını belirterek, 'Emin olun Düzce Belediyesi çalışıyor. Biz ne yapıyorsak arkasında çok ciddi bir hazırlık çalışması var.' dedi. Ayrıca, antik tiyatronun restorasyon çalışmalarının yakında başlayacağını söyledi.

Toplantının ardından

Başkan Özlü, konuşmalarının ardından mahalle sakinlerinin istek ve taleplerini dinledi. İlgili birim yöneticilerine gereken çalışmaların yapılması konusunda talimat verdi. Bu program kapsamında, Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü çocuklar için spor etkinlikleri düzenledi ve çeşitli ikramlarda bulunuldu.

DÜZCE BELEDİYE BAŞKANI DR. FARUK ÖZLÜ, “VATANDAŞ SORUYOR BAŞKAN CEVAPLIYOR” MAHALLE BULUŞMALARI KAPSAMINDA KONURALP ŞEHİT MUHTAR DEMİR MAHALLESİ SAKİNLERİYLE BİR ARAYA GELDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr