25.06.2026-10:19 (Son Güncelleme:25.06.2026-10:19)

Nazilli 50. yıl ticaret mesleki ve teknik anadolu lisesi mezunları yarım asır sonra buluştu

Nazilli 50. Yıl Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi mezunları, 50 yıl sonra duygusal bir buluşma gerçekleştirdi.

Aydın’ın Nazilli ilçesinde köklü bir geçmişe sahip olan Nazilli 50. Yıl Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi mezunları, yarım asır sonra buluştu.

Buluşma, 50 yıl önce okulda görev yapan öğretmenler ile eğitim görerek mezun olan öğrencilerin katılımıyla duygusal anlara sahne oldu. Etkinlik, canlı müzik eşliğinde yapılan kahvaltı ile başladı. Okulda uzun yıllar görev yapan öğretmenlerden İbrahim Bilgenoğlu ve eşinin canlı müzik performansı, bu özel buluşmanın öne çıkan anlarından biri oldu.

Nazilli 50. Yıl Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (eski adıyla Nazilli Ticaret Lisesi), Milli Eğitim Bakanlığı’nın düzenlediği "Sosyal Sorumluluk, Toplumsal Dayanışma Zamanı" etkinlikleri çerçevesinde, okulun ilk mezunlarını bir araya getirdi.

‘Dünden bugüne aynı okul, aynı ruh’ mottosuyla gerçekleştirilen ‘1973 İlk Mezunlar Buluşması’nda, yarım asır önce mezun olan öğrenciler ve görev yapan öğretmenler, bugünün öğrencileri ve öğretmenleri ile bir araya geldi. Eski anıların paylaşıldığı etkinlikte, ilk mezunlara günün anısına sembolik diplomalar verildi. Diplomasını alan eski mezunlar, gözyaşlarını tutamayarak duygusal anlar yaşadı.

Nazilli 50. Yıl Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Okul Müdürü Fülay Küçükoğlu, misafirlere hitaben yaptığı konuşmada: "Bugün ülkemizin çeşitli illerinden gelen çok değerli misafirlerim var. Okulumuzun ilk mezunları olan sizler birbirinizi gördüğünüzde sarılmanız ve içtenliğinizi görünce duygulandım. Hepiniz birbirinizden kıymetlisiniz. Bugün Ticaret Lisesi’nin bayramıdır. Sizler iyi ki varsınız, iyi ki sizleri görmüşüm" dedi.

Nazilli İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdinç Güner de eski mezunlarla birlikte olmanın mutluluğunu ifade ederek, "Sizler mezun olduğunuzda ben 5 yaşındaydım. Ama sizlerle buluşmak, tanışmak çok güzel bir duygu. Bu anlamlı etkinlik için okul idarecilerine ve öğretmenlere teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Konuşmaların ardından müzik konseri eşliğinde kahvaltı yapıldı ve etkinlik hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

İLK MEZUNLAR YARIM ASIR SONRA BULUŞTU

Haber365
bilgi@haber365.com.tr