AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, Ankara’da gerçekleştirilen temasları kapsamında bazı Bakanlar ile bir araya geldi.
Yıldırım, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında düzenlenen 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı öncesinde Ankara’da bir dizi üst düzey temas gerçekleştirdi. Bu çerçevede, İçişleri Bakan Yardımcısı Mustafa Çiftci, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile bir araya geldi.
Görüşmelerde, karşılıklı fikir alışverişinde bulunulmasının yanı sıra Bilecik’e yönelik yürütülen çalışmalar ve önümüzdeki döneme ilişkin değerlendirmelerin de ele alındığı öğrenildi.
Yıldırım, gerçekleştirdiği temasların ardından, "Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında gerçekleştirilen 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı öncesinde kıymetli bakanlarımız ile bir araya geldik. Nazik sohbetleri ve samimi ilgileri dolayısıyla kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında muvaffakiyetler diliyorum" dedi.
AK PARTİ İL BAŞKANI YILDIRIM’DAN ANKARA’DA ÜST DÜZEY TEMASLAR ULAŞTIRMA VE ALTYAPI BAKANI ABDULKADİR URALOĞLU İLE AK PARTİ BİLECİK İL BAŞKANI SERKAN YILDIRIM