26.06.2026-15:04
(Son Güncelleme:26.06.2026-15:04)
Gaziantep'te Şehitkamil ilçesindeki Şireci tekstil fabrikası'nda sabah saatlerinde meydana gelen olayda, içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
İddiaya göre, fabrikada çalışan işçiler, bilinmeyen bir nedenle bulantı ve kusma şikayeti yaşadı. Hastalar, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası'na sevk edildi. Yapılan tetkiklerin ardından işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri belirlendi.
Şu anda tedavi altında olan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu ifade edildi.
Olayla ilgili bir soruşturma başlatıldığı bildirildi.
TEKSTİL FABRİKASINDA İÇTİKLERİ SUDAN RAHATSIZLANAN 25 İŞÇİ, ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE KALDIRILDI.
Haber365
bilgi@haber365.com.tr
DİĞER Gündem HABERLERİ