Adana'da park halinde çıkan yangında peş peşe patlamaların yaşandığı otomobil tamamen kullanılmaz hale geldi.
Olay, merkez Seyhan ilçesi Reşatbey Mahallesi Fuzuli Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, park halindeki Fiat marka otomobilden bir anda dumanlar yükseldi. Araçta kısa süre içinde çıkan yangında peş peşe patlamalar gerçekleşti. Yangın tüpü ile alevlere müdahale etmeye çalışan vatandaşların çabaları ise sonuçsuz kaldı.
Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürdü. Ancak, yangın sonucunda araç tamamen yanarak kullanılmaz hale geldi.
Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.
ADANA'DA PARK HALİNDE ÇIKAN YANGINDA PEŞ PEŞE PATLAMALARIN YAŞANDIĞI OTOMOBİL KULLANILAMAZ HALE GELDİ.