Fenerbahçe kulübü tarafınca açıklamada, Başkan Ali Koç'un dün yaptırdığı yeni tip Kovid-19 testinin pozitif sonuç verdiği duyuruldu.
Sarı-lacivertli klüp, ''Başkanımızın genel sağlık durumu iyi olup, izolasyon ve tedavi süreçlerine evinde devam edilmektedir.''