Bursa'da anne ve bebeğine otobüs çarptı, 2 yaralı

Bursa'da karşıdan karşıya geçmeye çalışan bir kadın ile bebeğine otobüs çarptı, her ikisi de yaralandı.

27.06.2026-18:01 - (Son Güncelleme: 27.06.2026-18:01)
Bursa'da anne ve bebeğine otobüs çarptı, 2 yaralı

Bursa'nın Osmangazi ilçesinde yaşanan bir trafik kazasında, karşıdan karşıya geçmekte olan bir kadın ve bebeği halk otobüsünün çarpması sonucu yaralandı.

Kaza, Şehreküstü Mahallesi Cemal Nadir Caddesi'nde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, kadın ve bebeği karşıya geçerken seyir halindeki otobüs onlara çarptı. Çarpma neticesinde hem anne hem de bebek yaralandı.

Olayın ardından çevredeki vatandaşlar durumu hemen sağlık ve polis ekiplerine bildirdi. İlk müdahale, olay yerinde yapıldıktan sonra yaralılar ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı ve tedavi altına alındı.

Kazanın şokunu yaşayan annenin diğer çocukları ise olayı yaralanmadan atlattı, fakat büyük bir korku yaşadı. Olayla ilgili olarak polis ekipleri inceleme başlattı.

BURSA'DA KARŞIDAN KARŞIYA GEÇMEYE ÇALIŞAN KADIN İLE BEBEĞİNE HALK OTOBÜSÜNÜN ÇARPMASI SONUCU ANNE...

BURSA'DA KARŞIDAN KARŞIYA GEÇMEYE ÇALIŞAN KADIN İLE BEBEĞİNE HALK OTOBÜSÜNÜN ÇARPMASI SONUCU ANNE VE BEBEK YARALANDI. KADININ YANINDA BULUNAN DİĞER ÇOCUKLAR İSE KAZAYI YARA ALMADAN ATLATTI.

YORUM YAZ!..
Modal