Alaşehir'de öğretmenlerden muhteşem konser

Alaşehir'de müzik öğretmenleri, Maarif Orkestrası ve Korosu ile konser vererek unutulmaz anlar yaşattı.

25.06.2026-11:53 - (Son Güncelleme: 25.06.2026-11:53)
Alaşehir'de öğretmenlerden muhteşem konser

Manisa’nın Alaşehir ilçesinde görev yapan müzik öğretmenlerinin oluşturduğu Maarif Orkestrası ve Korosu, verdiği konserle izleyenlere unutulmaz bir gece yaşattı. Şef Volkan Özcan yönetiminde sahne alan 16 öğretmen, seslendirdikleri eserlerle salonu dolduran vatandaşları coşturdu.

Etkinlik, Şehit Fethi Sekin Gençlik Merkezi'nde düzenlendi ve sanatseverlere müzik dolu bir akşam sunuldu. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında gerçekleştirilen konserde, Alaşehir’de görev yapan 16 müzik öğretmeni sahne aldı.

Konserde 15 farklı türde eser solo olarak seslendirilirken, izleyiciler de zaman zaman şarkılara eşlik ederek geceye ortak oldu. Konserin açılışında konuşan Alaşehir İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Latif Akgün, etkinliğin öğretmenlerin büyük özverisiyle hazırlandığını belirtti. Akgün, "Bakanlığımızın Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında bu yıl Türkiye genelinde çeşitli etkinlikler düzenleniyor. Biz de ilçemizde görev yapan 16 müzik öğretmenimizin yaklaşık üç ay boyunca kendi zamanlarından fedakarlık ederek hazırladığı bu özel geceyi vatandaşlarımızla buluşturduk" dedi.

Aynı zamanda sahneye çıkarak Türk müziğinin sevilen eserlerinden ‘Samanyolu’nu seslendiren Akgün’ün performansı, salondaki izleyiciler tarafından uzun süre alkışlandı.

Konser boyunca vatandaşlar hem duygusal hem de hareketli eserlere eşlik ederek salonda renkli görüntüler oluşmasını sağladı. İlginin yüksek olduğu etkinlik, yoğunluk yaşanmaması sebebiyle iki gün olarak planlandı. Alaşehir’de görev yapan öğretmenlerin sahne performansları, izleyenlerin hafızalarında unutulmaz anlar bıraktı.

Yoğun ilgi gören konsere Alaşehir Kaymakamı Alper Faruk Güngör, Alaşehir Belediye Başkan Yardımcısı Erol Kacar, İlçe Milli Eğitim Müdürü Fikri Çetinkaya, sivil toplum kuruluşları temsilcileri, öğretmenler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

MANİSA'NIN ALAŞEHİR İLÇESİNDE GÖREV YAPAN MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN OLUŞTURDUĞU MAARİF ORKESTRASI VE...

MANİSA'NIN ALAŞEHİR İLÇESİNDE GÖREV YAPAN MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN OLUŞTURDUĞU MAARİF ORKESTRASI VE KOROSU, VERDİĞİ KONSERLE İZLEYENLERE UNUTULMAZ BİR GECE YAŞATTI.

YORUM YAZ!..
Modal