Adana Valisi Mustafa Yavuz, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesi dolayısıyla Yahya Kemal Beyatlı İlkokulu’nda karne dağıtım törenine katıldı. Bu etkinlikte, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.
Merkez Yüreğir ilçesindeki Yahya Kemal Beyatlı İlkokulu’nda düzenlenen törende sınıfları ziyaret eden Vali Yavuz, öğrencilere karnelerini verirken onlarla bir süre sohbet etti. Başarılı bir eğitim öğretim yılı geçiren öğrenci ve öğretmenleri tebrik etti.
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle Adana genelinde toplam 485 bin 252 öğrenci karne aldı. Öğrenci dağılımı ise şu şekilde gerçekleşti:
Karne töreninde öğrencilerin heyecanı ve mutluluğu dikkat çekerken, Vali Yavuz öğrencilere yaz tatilini dinlenerek, kitap okuyarak ve sosyal etkinliklere katılarak verimli geçirmeleri tavsiyesinde bulundu. Öğrenciler, karne alma sevincini yaşarken, yaklaşık üç ay sürecek yaz tatiline başlamanın heyecanını da hissettiler.

ADANA VALİSİ MUSTAFA YAVUZ, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI'NIN SONA ERMESİ DOLAYISIYLA YAHYA KEMAL BEYATLI İLKOKULU'NDA DÜZENLENEN KARNE DAĞITIM TÖRENİNE KATILARAK ÖĞRENCİLERİN KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU.