Öğretmenler yıl sonu değerlendirmesi gerçekleştirdi
Erzurum’un Oltu ilçesinde faaliyet gösteren Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğretmenleri, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla 7. geleneksel yıl sonu piknik ve değerlendirme programını Akdağ Mesire Alanı’nda düzenledi.
Ev sahipliği Olur Belediyesi'nden
Olur Belediyesi’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa okul yönetimi ve öğretmenler katıldı. Akdağ Festival Alanı’ndaki misafirhaneyi öğretmenlerin kullanımına açan Olur Belediye Başkanı Vedat Ergün, katılımcılara hoş geldiniz diyerek yeni düzenlenen mesire alanını tanıttı. Sarıçam ormanları arasında yer alan ve doğal güzelliğiyle dikkat çeken mesire alanı, öğretmenlerden tam not aldı.
Sosyal etkinlikler ve süpriz ikramlar
Program kapsamında sabah kahvaltısının ardından öğretmen Ömer Kurt tarafından hazırlanan Oltu Cağ Kebabı ve semaver çayı ikram edildi. Öğretmenler, gün boyunca çeşitli sosyal etkinliklere katılarak voleybol oynadı ve keyifli vakit geçirdi.
Eğitim camiasına teşekkür
Etkinlikte konuşan Mehmet Akif Ersoy İlkokulu Müdürü Salih Yeşilyurt, okuldan tayini çıkan Abdullah Taha Altun ile görev süreleri sona eren Hilal Demir ve Canan Demirci’ye eğitim camiasına yaptıkları katkılardan dolayı teşekkür etti. Öğretmenlere plaket ve çeşitli hediyeler takdim edilirken, yeni görev yerlerinde başarı dileklerinde bulunuldu.
Yeni öğretmenler tanıtıldı
Okula yeni atanan öğretmenler İsak Yeğin ve Faruk Çağlar da programda tanıtıldı. Müdür Yeşilyurt, yeni öğretmenlere "hoş geldiniz" diyerek görevlerinde başarılar diledi.
Birlik ve beraberlik mesajları
Günün sonunda öğretmenler halay çekerek eğitim öğretim yılının yorgunluğunu attı. Birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği program, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
ERZURUM’UN OLTU İLÇESİNDE FAALİYET GÖSTEREN MEHMET AKİF ERSOY İLKOKULU, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILININ SONA ERMESİ DOLAYISIYLA 7. GELENEKSEL YIL SONU PİKNİK VE DEĞERLENDİRME PROGRAMINI AKDAĞ MESİRE ALANI’NDA DÜZENLEDİ.