Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi, ilk mezunlarını vermiş olmanın gururunu yaşıyor. Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi Orhangazi Salonu’nda gerçekleştirilen mezuniyet töreninde, 43 genç hekim diplomalarını alarak meslek hayatına ilk adımlarını attı.
Bursa Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Demir’in ev sahipliğinde düzenlenen etkinliğe; Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, Bursa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin, Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Necmiye Funda Coşkun, akademisyenler, sağlık yöneticileri, öğrenciler ve aileler katıldı.
Bursa Kılıç-Kalkan ekibinin gösterisiyle renklenen törende, öğrenciler adına konuşma yapan fakülte birincisi Ayşe Sude Kara, mezuniyet kütüğüne adını çakarken, Rektör Prof. Dr. Kemalettin Aydın da hekimliğin yalnızca bir meslek olmadığını, insanlığa hizmet sorumluluğu taşıyan önemli bir görev olduğunu vurguladı.
Tıp eğitiminin sabır, disiplin ve fedakârlık gerektirdiğini belirten Prof. Dr. Aydın, mezunların teorik bilgi ve klinik deneyimlerini birleştirerek sağlık camiasına donanımlı hekimler olarak katıldıklarını ifade etti.
Öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan akademisyenlere ve ailelere de teşekkür eden Prof. Dr. Aydın, hekimlik mesleğinin merkezinde insana hizmet etmenin yer aldığını söyledi.
Konuşmaların ardından mezun öğrencilere diplomaları ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Tören, 43 genç hekimin keplerini coşkuyla havaya fırlatmasıyla sona erdi.
BURSA TIP FAKÜLTESİ İLK MEZUNLARINI VERDİ