26.06.2026-12:04 (Son Güncelleme:26.06.2026-12:04)

Nevşehir'de karne töreninde vali olmak isteyen minik öğrencinin açıklaması dikkat çekti

Nevşehir'de düzenlenen karne töreninde, 1. sınıf öğrencisinin 'vali olmak istiyorum' demesi büyük ilgi topladı.

Nevşehir’de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte, 59 bin 434 öğrenci karne heyecanı yaşadı. Karne dağıtım töreninde, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’e "Büyüyünce vali olmak istiyorum" diyen birinci sınıf öğrencisi, katılımcılara tebessüm ettirdi.

Nevşehir’deki Merkez Mustafa Çalışkan İlkokulu’nda düzenlenen karne dağıtım törenine Vali Kök, İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Yazıcı ve diğer protokol üyeleri katıldı. Okul girişinde öğrenciler tarafından karşılanan Vali Kök, çocuklarla bir süre sohbet etti. Öğrencilere, büyüdüklerinde hangi mesleği yapmak istediklerini soran Vali Kök’e, "Öğretmen olmak istiyorum" yanıtının ardından, bir öğrencinin "Vali olmak istiyorum" demesi törene neşe kattı.

Minik öğrenciyle yakından ilgilenen Vali Kök, daha sonra sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini dağıttı. Törende konuşan Vali Hüseyin Kök, bir eğitim öğretim yılının daha sona ermesinin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, öğrencilerin karne heyecanına ortak olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Eğitimin sadece bilgi edinme süreci olmadığını ifade eden Kök, "Eğitim, aynı zamanda karakterin, sorumluluk duygusunun ve değerlerimizin şekillendiği önemli bir yolculuktur. Bu yolculukta gösterilen emek, sabır ve gayret her türlü takdiri hak etmektedir" dedi.

Öğrencilere seslenerek karnelerin önemini vurgulayan Kök, "Bugün alacağınız karneler, bir yıl boyunca ortaya koyduğunuz çalışmaların sonucudur. Ancak unutmayın ki başarı yalnızca notlarla ölçülmez. Önemli olan öğrenmeye devam etmek, eksiklerinizi görmek ve her geçen gün kendinizi biraz daha geliştirmektir. Sizlerden beklentimiz; ülkesini seven, milli ve manevi değerlerine bağlı, çalışkan ve sorumluluk sahibi bireyler olarak yetişmenizdir" dedi.

Öğretmenler ve velilere de teşekkür eden Vali Kök, eğitimin başarısının okul ile aile arasındaki güçlü iş birliği sayesinde mümkün olduğunu belirtti. İl genelinde 59 bin 434 öğrencinin karne sevinci yaşadığını kaydeden Kök, yaz tatilinin kitap okuyarak, spor yaparak, kültürel faaliyetlere katılarak ve aileleriyle kaliteli zaman geçirerek değerlendirilmesi tavsiyesinde bulundu. Konuşmasının sonunda tüm öğrencileri tebrik eden Vali Kök, öğretmen ve velilere teşekkür ederek, öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diledi.

KARNE DAĞITIM TÖRENİNDE NEVŞEHİR VALİSİ HÜSEYİN KÖK'E "BÜYÜYÜNCE VALİ OLMAK İSTİYORUM" DİYEN 1. SINIF ÖĞRENCİSİ (SAĞDA) TEBESSÜM ETTİRDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr