26.06.2026-12:48
(Son Güncelleme:26.06.2026-12:48)
Ankara Emniyet Müdürlüğü, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla toplumsal farkındalık oluşturmak ve vatandaşları bilgilendirmek amacıyla Yenimahalle’de bir AVM’de stant kurdu.
Etkinlik, Ankara Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerince gerçekleştirildi. Polisler, uyuşturucu maddelerin zararları, bağımlılıkla mücadelede yapılması gerekenler ve şüpheli durumlarla karşılaştıklarında nasıl davranmaları gerektiği konularında vatandaşları bilgilendirdi.
Ankara Emniyeti, uyuşturucuyla mücadele günü dolayısıyla AVM’de farkındalık standı kurdu
Haber365
bilgi@haber365.com.tr
DİĞER Gündem HABERLERİ