Merzifon POMEM'den 162 yeni polis adayı mezun oldu
Merzifon Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM), 162 polis adayının mezuniyet törenine ev sahipliği yaptı. Tören, Merzifon Spor Salonu'nda gerçekleştirilerek 32. dönem mezunları onurlandırıldı.
Mezuniyet töreninde, dönem birincisi yaş kütüğüne plaket çaktı. 10 aylık eğitim sürecinin ardından dereceyle mezun olan adaylara, başarı belgeleri ve hediyeler takdim edildi.
Amasya Valisi Önder Bakan, törene katılarak, "Kıymetli polis kardeşlerim, aziz vatanımızın her köşesinde şanlı bayrağımızın gölgesinde yapacağınız görevlerin hayırlı, yolunuzun ve bahtınızın açık olmasını temenni ediyorum" şeklinde bir konuşma yaptı.
Törenin sonunda mezunlar, yemin ederek dua etti ve kep fırlatarak sevinçlerini birbirleri ve aileleriyle paylaştı. Ayrıca, törene 15. Piyade Eğitim Tugay Komutanı Tuğgeneral Kemal Çakıroğlu, Merzifon 5. Ana Jet Üssü Komutanı Tuğgeneral Halil Uğur Serin ve Merzifon POMEM Müdürü Erol Demir ile diğer protokol üyeleri katıldı.
MERZİFON POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZİ’NDE (POMEM) EĞİTİMLERİNİ TAMAMLAYAN 162 POLİS ADAYI İÇİN MEZUNİYET TÖRENİ DÜZENLENDİ.