25.06.2026-18:47 (Son Güncelleme:25.06.2026-18:47)

Kırıkkale belediyesi sosyal tesisi hizmete açtı

Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, makam odasının yer aldığı binayı sosyal tesis haline getirerek vatandaşların hizmetine sundu.

Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, ikinci makam odasının da yer aldığı binayı sosyal tesise dönüştürerek vatandaşların hizmetine açtı. Kırıkkale Belediyesince hayata geçirilen sosyal tesis, dualarla vatandaşların hizmetine girdi.

Belediye Başkanlığının ikinci makam odasının da yer aldığı bina, yapılan düzenlemelerin ardından restoran, kafe, VIP salonları ve toplantı alanlarından oluşan sosyal bir tesise dönüştürüldü. Sabah 08.00’den gece 24.00’e kadar hizmet verecek tesiste, sıcak ve soğuk içeceklerin yanı sıra pide çeşitleri, ızgara ürünleri, pizza, hamburger ve farklı lezzetler ekonomik fiyatlarla sunulacak. Restoran bölümünde 68 kişilik ana salon, farklı kapasitelerde VIP odalar ve toplantı alanları yer alırken, tesis aynı anda yaklaşık 170 kişiye hizmet verebilecek kapasiteye sahip.

Sosyal tesisin günlük kullanımın yanı sıra sivil toplum kuruluşları, özel davetler, toplantılar ve küçük ölçekli organizasyonlar için de yeni bir buluşma noktası olması hedefleniyor. Belediye Başkanı Ahmet Önal, İHA muhabirine yaptığı açıklamada sosyal tesisin kentte önemli bir ihtiyacı karşılayacağını belirtti. Önal, “2 katlı bir binamız var. Büyük bir yemek salonumuz, 4 tane VIP odamız, büyük bir toplantı odamız, fuaye alanlarımız ve 75 kişilik açılır kapanır özelliğe sahip kafeteryamız var. Toplamda aynı anda 170’in üzerinde kişiyi ağırlayacak bir tesis yaptık” dedi.

Vatandaşlardan gelen talebe dikkat çeken Önal, “Ciddi anlamda bir eksiklik vardı. Vatandaşımızdan böyle bir beklenti ve talep de vardı. Söz vermiştik. Kırıkkale Belediyesi ilk sosyal tesislerini yapacak demiştik. Yaptık ve bugün itibarıyla kapılarını vatandaşlarımıza açmış olduk. Ürün yelpazesi çok geniş. Kaliteli hizmet, düşük ve ekonomik fiyatla vatandaşımıza ulaşacak” ifadelerini kullandı.

Tesisin herkesin kullanımına açık olduğunu vurgulayan Başkan Önal, “Vatandaşımız buraya geldiğinde ailesiyle birlikte çok pahalı olmayan, oldukça makul fiyatlarda hizmet almış olacak. Gençlerimiz, emeklilerimiz ve esnaflarımız için iyi bir buluşma noktası olacak. STK’larımız ve derneklerimiz toplantı yapmak istediklerinde bu tesisten faydalanabilecekler. Burası halkımızın malı. Halkımıza hayırlı olsun” diye konuştu.

Açılışa katılan vatandaşlardan Ömer Atmaca, tesisin Kırıkkale için önemli bir eksikliği giderdiğini belirterek, “Kırıkkale’ye güzel bir eser olmuş. Çok güzel ve lüks bir yer. Bizler emekliyiz. Gelip burada dinleniriz, yemeğimizi yeriz, sohbetimizi yaparız. Allah yapanlardan razı olsun” dedi. İblige Akçadağ adlı vatandaş ise, “Kırıkkale’ye yeni bir hizmet geldi. Halka açık, insanları ayırt etmeden başkanımız çok güzel çalışıyor” ifadelerini kullandı.

Tepebaşı Mahallesi Muhtarı Zülkarneyn Kılınç, tesisin şehir dışından gelen misafirler için güzel bir ağırlama noktası olacağını ifade ederken, “Şehir dışından arkadaşlarımız, misafirlerimiz geldiği zaman ‘Kırıkkale’ye ait bir yer var mı?’ dediklerinde, ‘Kırıkkale Belediyesi’nin sosyal tesisi var’ diyerek buraya getirip nezih bir ortamda ağırlamayı düşünüyoruz. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim” şeklinde konuştu.

Ovacık Mahallesi Muhtarı Dursun Aktaş ise tesisin iç dizaynı ve hizmet anlayışını beğendiğini belirterek, “Harika bir mekan olmuş. İç dizaynı, hoş sohbet ve güler yüz çok güzel. Kırıkkale Belediye Başkanımıza çok teşekkür ederim. Herkesi bekleriz” dedi.

KIRIKKALE BELEDİYE BAŞKANI AHMET ÖNAL (SAĞDAN 4'ÜNCÜ), İKİNCİ MAKAM ODASININ DA YER ALDIĞI BİNAYI SOSYAL TESİSE DÖNÜŞTÜREREK VATANDAŞLARIN HİZMETİNE AÇTI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr