27.06.2026-14:57 (Son Güncelleme:27.06.2026-14:57)

Gediz'de otizmli bireyler için hareket eğitimi başlıyor

Gediz Belediyesi, otizmli bireyler için ücretsiz hareket eğitimi programını 1 Temmuz'da başlatıyor.

Kütahya'nın Gediz ilçesinde sosyal belediyecilik anlayışı çerçevesinde yeni bir projeye imza atılıyor. Gediz Belediyesi, özel gereksinimli bireylerin toplumsal hayata katılımını desteklemek ve fiziksel gelişimini artırmak amacıyla "Otizmli Bireylerle Hareket Eğitimi" programını hayata geçiriyor.

"Hareket et, geliş, güçlen, mutlu ol!" mottosuyla düzenlenecek eğitimler, 1 Temmuz tarihinde başlayacak. 7 yaş ve üzeri otizmli bireylerin katılabileceği eğitimler, Gediz Belediyesi Gençlik Merkezi'nde gerçekleştirilecek. Eğitimler, hafta içi her gün (pazartesi - cuma) 10.00 - 12.00 saatleri arasında gerçekleşecek.

Uzmanlar eşliğinde yürütülecek programda; kas güçlenmesi, denge ve koordinasyon, motor beceri gelişimi, özgüven ve sosyalleşme konularında eğlenceli aktiviteler sunulacak.

Gediz Belediye Başkanı Necdet Akel, otizmli bireyler ve ailelerinin her zaman yanında olduklarını vurgulayarak projenin önemini belirtti. Başkan Akel, "Gediz Belediyesi olarak ilçemizde yaşayan her bireyin mutluluğu, huzuru ve gelişimi için durmaksızın çalışıyoruz. Bu kapsamda Gençlik Merkezi’nde 1 Temmuz itibarıyla çok özel bir hareket başlatıyoruz. Otizmli evlatlarımızın fiziksel ve sosyal gelişimlerine katkı sağlayacak olan Hareket Eğitimi programımız tamamen ücretsiz olarak haftada her gün hizmet verecek. Bizler 'Her adımda birlikte daha güçlüyüz' anlayışıyla hareket ediyoruz. Bu eğitimler sayesinde özel gereksinimli bireylerimizin kas yapılarını güçlendirecek, denge, koordinasyon ve motor becerilerini artırmayı, en önemlisi de onların sosyalleşerek özgüven kazanmalarını hedefliyoruz." ifadelerini kullandı.

Başkan Akel, tüm aileleri programa katılmaya davet ederek, "Hareket ederek güçleneceğimiz, birlikte öğrenip keyifli vakit geçireceğimiz bu anlamlı etkinlik için tüm ailelerimizi ve evlatlarımızı bekliyoruz. Sevgiyle, destekle hep birlikte daha güzel yarınları inşa etmeye devam edeceğiz." diyerek projeye olan inancını dile getirdi.

GEDİZ BELEDİYE BAŞKANI NECDET AKEL, OTİZMLİ BİREYLERİN VE AİLELERİNİN HER ZAMAN YANINDA OLDUKLARINI BELİRTEREK PROJENİN ÖNEMİNE DİKKAT ÇEKTİ

Haber365
bilgi@haber365.com.tr