Arnavutköy'ün Anadolu Mahallesi'nde yaşayan 49 yaşındaki İsmail Vatansever, diyaliz hastası olarak evinde yalnız kaldığı sırada mahsur kaldı. Üç günde bir düzenli tedavi görmesi gereken Vatansever, dairesinden çıkmak için kapıyı açmaya çalıştı ancak başarılı olamayınca pencereden yardım istedi.
Yoldan geçen bir vatandaş, Vatansever’in yardım çağrısını duyduktan sonra durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine kısa sürede itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
İtfaiye ekipleri, acil durumu değerlendirerek dairenin penceresindeki demir korkulukları sökerek içeri girdi. Yapılan çalışmalar sonucunda mahsur kalan İsmail Vatansever, ambulansla hastaneye kaldırıldı.
Olayla ilgili olarak polis ekipleri inceleme başlattı ve Vatansever'in evde neden mahsur kaldığı konusunda detaylı bir araştırma yürütülecek.
ARNAVUTKÖY'DE EVİNDE MAHSUR KALAN DİYALİZ HASTASI 49 YAŞINDAKİ İSMAİL VATANSEVER, CAMDAN YARDIM İSTEYEREK KURTARILMAYI BEKLEDİ. YOLDAN GEÇEN BİR VATANDAŞIN İHBARI ÜZERİNE OLAY YERİNE SEVK EDİLEN İTFAİYE EKİPLERİ, PENCERE KORKULUKLARINI SÖKEREK EVE ULAŞTI VE MAHSUR KALAN VATANDAŞI KURTARDI.