24.06.2026-10:35 (Son Güncelleme:24.06.2026-10:35)

Akdağmadeni Belediyesi atık su arıtma tesisi tamamlandı

Akdağmadeni Belediyesi'nin atık su arıtma tesisi inşaatı sona erdi, çevre düzenleme çalışmaları devam ediyor.

Akdağmadeni Belediyesi tarafından yürütülen ve ilçenin en önemli çevre yatırımlarından biri olan Atık Su Arıtma Tesisi inşaat çalışmaları tamamlandı. Tesiste, ilçenin atık suyunun arıtılmasına başlandı ve şu anda peyzaj ile çevre düzenleme çalışmaları devam ediyor.

Akdağmadeni Belediye Başkanı Dr. Nezih Yalçın, Kayseri İller Bankası Bölge Müdürü Osman Baykendi ve Kayseri İller Bankası Yapım ve Uygulamalar Müdürü Şinasi Uzun ile birlikte tesiste incelemelerde bulunarak, yüklenici firma yetkililerinden çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı. 25 bin metrekarelik bir alan üzerine inşa edilen tesiste, havalandırma havuzu, anaerobik havuz, çökertme havuzu, dekantör ve blower binalarıyla ilgili detaylar incelendi.

Başkan Dr. Nezih Yalçın, yaptığı açıklamada; “Çevreci belediyecilik anlayışımız doğrultusunda ilçemize değer katacak dev projeleri bir bir hayata geçiriyoruz. Atık Su Arıtma Tesisimiz de bunların en önemlilerinden biridir. Kalan peyzaj çalışmalarını da kısa sürede tamamlayarak tesisimizi tam kapasiteyle hizmete sunacağız,” ifadelerini kullandı.

AKDAĞMADENİ BELEDİYESİ TARAFINDAN YAPIMI SÜRDÜRÜLEN VE İLÇENİN EN ÖNEMLİ ÇEVRE YATIRIMLARINDAN BİRİ OLAN ATIK SU ARITMA TESİSİ’NDE İNŞAAT ÇALIŞMALARI TAMAMLANDI.-

Haber365
bilgi@haber365.com.tr