28.06.2026-16:16 (Son Güncelleme:28.06.2026-16:16)

Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti 33. istişare toplantısının ardından Sapanca'dan ayrıldı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sapanca'daki AK Parti 33. istişare toplantısının kapanış konuşmasını yaptı ve İstanbul'a yola çıktı.

Sakarya’nın Sapanca ilçesinde gerçekleştirilen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın kapanış konuşmasını yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul’a doğru yola çıktı.

“Çeyrek Asırlık Destan AK Parti” temasıyla düzenlenen bu önemli toplantıda yapılan kapanış konuşmasının ardından, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, otelin giriş bölgesinde vatandaşların ısrarı üzerine yanlarına gelerek sohbet edip fotoğraf çektirdi.

Ardından, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan, İstanbul’a doğru harekete geçti.

SAKARYA'NIN SAPANCA İLÇESİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN AK PARTİ 33. İSTİŞARE VE DEĞERLENDİRME TOPLANTISI'NIN KAPANIŞ KONUŞMASINI YAPAN CUMHURBAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN, İSTANBUL'A DOĞRU YOLA ÇIKTI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr